Dziękujemy za wybranie naszego produktu

Wraz z zamieszczonymi poniżej warunkami, na zakupiony przez Ciebie zegarek obowiązuje 24 – miesięczna gwarancja.

  • Gwarancja obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Jest ona uznawana tylko wtedy, gdy jest poprawnie i kompletnie wypełniona, posiada datę sprzedaży zegarka, wpisany model zegarka oraz jest przedstawiona łącznie z dowodem zakupu.
  • Karta gwarancyjna uprawnia do bezpłatnych napraw oraz impregnacji drewna (za wyjątkiem kosztów wysyłki do oddziału firmy Old Oak) w okresie gwarancji.
  • Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od momentu dostarczenia zegarka do Serwisu Old Oak.
  • W przypadku dostarczenia zegarka do Punktu Sprzedaży, termin rozpatrzenia reklamacji ulegnie przedłużeniu o czas dostarczenia produktu do Serwisu Old Oak.
  • W przypadku, gdy w okresie trwania gwarancji, naprawa zegarka nie będzie możliwa, zostanie on wymieniony na nowy zegarek o zbliżonych parametrach bądź na zegarek o identycznej cenie zakupu.
  • Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • Po naprawieniu lub wymianie zegarka bądź jego części na nowy w ramach roszczenia gwarancyjnego – nowy produkt jest objęty nowym 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym.
  • Old Oak akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Old Oak (należy przesłać dowód sprzedaży).
  • Żywotność baterii a zarazem czas eksploatacji zegarka z użyciem jednej baterii w odpowiednich warunkach atmosferycznych wynosi 1-2 lata od dnia zamontowania baterii w zegarku.
  • Uprawnienia kupującego wynikające z przepisów Kodeksu Cywilnego nie podlegają ograniczeniu czy też wyłączeniu.

Sklep Old Oak zastrzega, iż błędne bądź zniekształcone wyświetlanie informacji o produktach, spowodowane indywidualnymi ustawieniami komputera czy monitora (barwa, rozdzielczość, jasność) nie mogą być podstawą roszczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych.

W celu zgłoszenia roszczeń z tytułu gwarancji albo roszczeń reklamacyjnych na podstawie przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, należy wypełnić formularz znajdujący się na naszej stronie, następnie kliknij na wyróżniony przycisk “Zwróć produkt”, wybierz określoną ilość produktów, które chcesz zwrócić/zareklamować i wypełnij elektroniczny formularz i kliknij wyślij. Reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu należy wysłać na adres wskazany w Regulaminie Sklepu Old Oak.

W przypadku uzasadnionego roszczenia koszt wysyłki Klientowi nowego produktu ponosi Sklep Old Oak. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem w zakresie gwarancji i rękojmi za wady rzeczy sprzedanej zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Gwarancja nie obejmuje:

  • Uszkodzeń mechanicznych (wgniecenie, uderzenie, zagniecenie, zbicie szkiełka, zarysowanie szkiełka, zerwanie koronki itp.) oraz powstałych w ich wyniku wad.
  • Zalania, przemoczenia w substancjach ciekłych (woda, napoje itp.).
  • Zużycia eksploatacyjnego i starzenia się produktu (zmiany koloru i/lub zmian właściwości materiałów takich jak drewno, naturalny kamień, paski parciane, skórzane lub bransolety).
  • Ścierania się zewnętrznych powłok, zużycia bądź zarysowania kopert, pasków bądź bransolet.
  • Uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem, braku staranności, zaniedbania czy też wszelkich innych konsekwencji zachowań, za które sprzedający nie ponosi odpowiedzialności.
  • Zużycia baterii (koszt wymiany baterii w serwisie Old Oak wynosi 40 zł + koszt wysyłki).
  • Zegarka, na którym były dokonywane czynności przez osoby nieuprawnione (np. związane z wymianą baterii lub naprawą) lub którego stan oryginalny został zmieniony poza kontrolą Serwisu Old Oak.
  • Zerwania koronki zegarka (zbyt intensywne i/lub agresywne nastawianie odpowiedniej godziny).
  • Wad powstałych na skutek użytkowania lub pozostawienia zegarka w nieodpowiednich warunkach, np. zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie, gwałtowne zmiany tych warunków, zamoczenie lub zalanie.
  • Odszkodowania za poniesione straty i utracone korzyści w wyniku wad, niedokładności lub niefunkcjonowania zegarka.
Loading...