Najczęściej zadawane pytania

Wszystkie bransoletki Old Oak zostały stworzone tak aby nie psuły się w kontakcie z wodą. Radzimy jednak unikać wody słonej oraz chlorowanej. W szczególności jeżeli chodzi o bransoletki kulkowe oraz bransoletki Tree.

W pierwszej kolejności należy oczyścić suchą bawełnianą szmatką powłokę koperty. Jeżeli to nie przyniesie skutku należy delikatnie zwilżoną szmatką dokładnie przetrzeć całą kopertę i ponownie oczyścić ją suchą bawełnianą szmatką. Firma Old Oak dla swoich klientów oferuje darmową usługę ponownego woskowania ( klient ponosi jedynie koszt wysyłki ).

Tak można samodzielnie wymienić baterię w zegarku. Jednak musimy zaznaczyć że proces wymiany baterii wymaga odpowiednich narzędzi oraz umiejętności. Otwarcie zegarka poprzez odkręcenie dekielka ( w przeciągu 2 lat od daty zakupu) powoduje utratę gwarancji. Firma Old Oak oferuje wymianę baterii koszt 30zł + koszt wysyłki. Szczegóły pod numerem telefonu bądź poprzez kontakt mailowy, który znajduje się na głównej stronie.

Jak najbardziej tak ! Skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo aby dowiedzieć się więcej.

Należy bardzo delikatnie odsunąć koronkę od drewnianej koperty i zgodnie z ruchami wskazówek zegara nastawić odpowiednią godzinę. Uwaga – zbyt mocne odciągnięcie koronki może powodować jej zerwanie i uszkodzenie mechanizmu.

Z racji tej, iż produkty wykonane są z elementów naturalnych takich jak drewno i kamień zdecydowanie odradza się kontaktu z bardzo wysokimi lub niskimi temperaturami.

Skontaktuj się z nami lecz pamiętaj iż gwarancja nie obejmuje zalania zegarków wodą. Więcej tutaj.

Wszystkie produkty Old Oak objęte są 2 letnią gwarancją. Gwarancja nie obejmuje naturalnych zużyć sznurka i drewnianych zawieszek. Zbyt silne i częste zakładanie bransoletki może spowodować trwałe uszkodzenie bransoletki. Więcej na temat gwarancji dowiesz się tutaj.

SKORZYSTAJ Z OKAZJI

-10%

na wszystkie produkty z kodem