Polityka prywatności

Ochrona informacji prywatnych dotyczących Klientów Sklepu internetowego pod witryną
https://www.oldoak.pl/ jest dla nas sprawą niezwykle ważną, w związku z czym dokładamy
wszelkich starań, abyście Państwo byli bezpieczni odwiedzając nasz Sklep internetowy.
Prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszego dokumentu (zwanego dalej „Polityką
prywatności”) mającego za zadanie wyjaśnić zasady działania Sklepu internetowego.

Każdorazowo korzystając ze Sklepu internetowego podlegają Państwo niniejszej Polityce prywatności, stąd też przy każdym wejściu na stronę Sklepu internetowego uprzejmie prosimy o zapoznanie się z jej treścią oraz akceptację jej zasad. Niniejsza polityka prywatności przedstawia m.in.: zasady kontaktu z OLD OAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w Katowicach 40-750, ul Jankego 147/6. Nr. NIP: 6342974688, KRS: 0000833666., (zwanym dalej „Sprzedawcą”), zasady gromadzenia, przechowywania i przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych, zasady dotyczące możliwości modyfikacji danych osobowych, zasady działania wykorzystywanych podczas korzystania ze Sklepu internetowego Plików cookies, wymagania sprzętowe niezbędne do korzystania ze Sklepu internetowego, zasady zgłaszania reklamacji.

§ 1. Słownik

„Polityka prywatności” – należy przez to rozumieć niniejszy dokument o nazwie
„Polityka prywatności”;

„Sprzedawca” – należy przez to rozumieć OLD OAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w Katowicach 40-750, ul Jankego 147/6. Nr. NIP: 6342974688, KRS: 0000833666.

„Sklep internetowy” – prowadzony przez Sprzedawcę w ramach witryny internetowej
dostępnej pod adresem https://www.oldoak.pl/;

„Klient” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną działającą na swoją rzecz lub na rzecz
osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, lecz
posiadającej na mocy ustawy zdolność prawną, która skorzystała ze Sklepu internetowego
przeglądając witrynę internetową dostępną pod adresem https://www.oldoak.pl/ lub
przesyłając swoje dane osobowe w celu rejestracji Konta indywidualnego w Sklepie
internetowym lub złożenia zamówienia w Sklepie internetowym czy też w celu subskrypcji
Newslettera;

„Konto indywidualne” – panel przypisany
indywidualnie do Klienta po rejestracji danych
osobowych w systemie Sklepu internetowego, oznaczony adresem e-mail i
hasłem podanym przez Klienta w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy,
pozwalający na korzystanie przez
Klienta z dodatkowych funkcjonalności Sklepu internetowego;

„Formularz zamówienia” – formularz, za pomocą którego Klient zamawia Towar
oferowany przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym i określa sposób dostawy, w którym
Klient podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu;

„Formularz kontaktowy” – należy przez to rozumieć formularz służący do kontaktu ze
Sprzedawcą w celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących Towaru oferowanego w
ramach Sklepu internetowego, umieszczony na stronie Sklepu internetowego w zakładce
„Kontakt”, poprzez który Klient podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko oraz adres
e-mail;

„Newsletter” – należy przez to rozumieć biuletyn informacyjny dotyczący nowości oraz
promocji w Sklepie internetowym, na subskrybowanie którego Klient wyraził zgodę podczas
zakładania Konta indywidualnego;

„Usługi” – oznacza następujące działania Sprzedawcy, podjęte w wyniku podania danych
osobowych przez Klienta: wysyłkę Newslettera za pomocą adresu e-mail w przypadku
wyrażenia zgody przez Klienta na subskrypcję Newslettera lub zawarcie umowy sprzedaży
Towaru między Sprzedawcą a Klientem, czy też prowadzenie Konta indywidualnego lub
otrzymanie e-mailowej wiadomości zwrotnej, zawierającej szczegółowe informacje w
zakresie oferty Sklepu, na których pozyskanie wyrazili Państwo zgodę poprzez uzupełnienie
Formularza kontaktowego;

„Towar” – oznacza produkt przedstawiany każdorazowo przez Sprzedawcę w ramach
Sklepu internetowego, w celu jego sprzedaży;

„Sprzęt Klienta” lub „Urządzenie końcowe” – należy przez to rozumieć należący do
Klienta sprzęt telekomunikacyjny taki jak między innymi telefon komórkowy, smartfon,
komputer, tablet lub inne urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet (urządzenie
telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń
sieci).

§ 2. Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Sklep internetowy prowadzi Sprzedawca.
  2. Niniejsza Polityka prywatności zaczyna obowiązywać od dnia 25 maja 2018 r. oraz określa
    m.in. zasady świadczenia przez Sprzedawcę Usług za pośrednictwem Sklepu internetowego,
    w tym prawa i obowiązki Klientów korzystających ze Sklepu internetowego, zasady
    gromadzenia, przechowywania i przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych, zasady
    dotyczące możliwości modyfikacji danych osobowych, zasady działania wykorzystywanych
    podczas korzystania ze Sklepu internetowego Plików cookies, wymagania sprzętowe
    niezbędne do korzystania ze Sklepu internetowego, zasady zgłaszania reklamacji.
  3. Niniejsza polityka prywatności nie jest skierowana do osób niepełnoletnich i świadomie nie
    zbieramy danych osobowych takich osób.
  4. Poprzez akceptację niniejszej Polityki prywatności Klient oświadcza, że zapoznał się z jej
    treścią, akceptuje jej warunki oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania, jak również
    oświadcza, iż jest świadom ryzyk, o których mowa w § 3 ust. 2 niniejszej Polityki
    prywatności oraz akceptuje je.
  5. Strona Sklepu internetowego może zawierać linki zewnętrzne (hiperłącza) do witryn
    internetowych, wtyczek lub aplikacji, należących do innych podmiotów. Kliknięcie we
    wspomniane linki lub udzielenie pozwolenia na połączenie może spowodować zbieranie lub
    udostępnianie Państwa danych. Nie mamy kontroli nad tymi witrynami i nie jesteśmy
    odpowiedzialni za ich polityki prywatności. Po opuszczeniu Sklepu internetowego,
    zachęcamy zatem Państwa do przeczytania polityki prywatności każdej odwiedzanej przez
    Państwa strony.

§ 3. Wymagania sprzętowe, zagrożenia

  1. Korzystanie ze Sklepu internetowego przez Klienta wymaga posiadania przez niego
    Sprzętu Klienta posiadającego następujące przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox,
    Safari, Internet Explorer, Opera.
  2. Sprzedawca świadczy Klientom Usługi za pośrednictwem drogi elektronicznej, co może
    powodować pojawienie się na Sprzętach Klienta wirusów komputerowych czy też może
    wiązać się z otrzymaniem niezamówionej informacji handlowej (tzw. spamu) przez Klienta,
    pomimo zachowania przez Sprzedawcę wszelkich możliwych środków ostrożności. Ponadto
    korzystanie ze Sklepu internetowego wiąże się z koniecznością wykorzystania przez Klienta
    świadczonej przez podmiot trzeci usługi transmisji danych, za którą Klient zobowiązany jest
    pokryć wynagrodzenie.
  3. Sprzedawca ma prawo kontaktować się z Klientem wykorzystując dane kontaktowe, które
    Klient pozostawił rejestrując Konto indywidualne, wypełniając Formularz zamówienia lub
    Formularz kontaktowy.

§ 4. Pliki cookies

  1. Sklep internetowy wykorzystuje Pliki cookies. Po wejściu przez Klienta na stronę Sklepu
    internetowego pojawia się komunikat informujący o wykorzystywaniu przez Sklep
    internetowy Plików cookies. Komunikat jest widoczny dla Klienta do czasu akceptacji przez
    niego komunikatu o wykorzystywaniu przez Sklep internetowy Plików cookies. Akceptacja
    odbywa się poprzez naciśnięcie przez Klienta pola z napisem: „Akceptuję”.
  2. Pliki cookies to małe pliki tekstowe, wysyłane i zapisywane przez stronę Sklepu
    internetowego na Urządzeniu końcowym Klienta, zawierające dane na temat korzystania
    przez Klienta ze strony Sklepu internetowego. Pliki cookies są bezpieczne dla Sprzętu
    Klienta, służą ułatwieniu korzystania ze strony Sklepu internetowego.
  3. Informacje zbierane przez Pliki cookies ułatwiają Klientowi korzystanie ze strony Sklepu
    internetowego, pozwalają zapamiętać preferencje Klienta i dostosować stronę Sklepu
    internetowego do jego potrzeb, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać Urządzenie
    końcowe Klienta i odpowiednio wyświetlić stronę Sklepu internetowego. Pliki cookies
    wykorzystywane są również w celu tworzenia statystyk dotyczących odwiedzin strony Sklepu
    internetowego, co pozwala poprawić jakość strony Sklepu internetowego poprzez ulepszenie
    jej struktury i zawartości, tym samym dostosowanie jej do potrzeb Klientów, służą również
    utrzymaniu sesji Klienta dzięki której nie musi on na każdej podstronie wpisywać ponownie
    loginu i hasła.
  4. Jeśli Klient nie życzy sobie Plików cookies na Urządzeniu końcowym, pliki te może
    wyłączyć. Istnieje prawdopodobieństwo, że po wyłączeniu Plików cookies Klient nie będzie
    miał dostępu do niektórych treści strony Sklepu internetowego, korzystanie ze strony Sklepu
    internetowego może być dla Klienta mniej efektywne, utrudnione może być również
    korzystanie z Usług.
  5. Ograniczenia czy wyłączenia stosowania Plików cookies Klient może dokonać poprzez
    stosowne zmiany w ustawieniach przeglądarki internetowej. Ustawienia te Klient może
    zmienić w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę Plików cookies
    bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Urządzeniu końcowym Klienta.
    Szczegółowe informacje dotyczące sposobów obsługi Plików cookies są dostępne w
    ustawieniach przeglądarek internetowych.

§ 5. Dane osobowe, cel zbierania danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych uzyskiwanych od Klientów jest OLD OAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, z siedzibą w Katowicach 40-750, ul Jankego 147/6. Nr. NIP: 6342974688, KRS: 0000833666.,
    widniejącego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Dane są przetwarzane zgodnie z prawem i z uwzględnieniem zasady rzetelności,
    przejrzystości i adekwatności.
  3. Sprzedawca może przetwarzać i przekazywać różne rodzaje Państwa danych osobowych,
    które pogrupowaliśmy w następujący sposób:
    • Dane Tożsamości, obejmujące [imiona, nazwisko lub adres mail]
    • Dane Kontaktowe, obejmujące [imiona, nazwisko, adres dostawy, adres mailowy,
      numer telefonu]
    • Dane Techniczne, obejmujące [adres IP, dane
      logowania, typ i wersja przeglądarki,ustawienia strefy czasowej i
      lokalizacji, rodzaje i wersje wtyczek, system operacyjny i inne
      technologie używane przez Państwa na urządzeniach, za pomocą których
      korzystają Państwo ze Strony]
    • Dane Konta, obejmujące [adres mail i hasło]
    • Dane Użytkowania, [informacje o tym jak Państwo korzystają ze strony Sklepu
      internetowego i z jakich Usług korzystają]
    • Dane Marketingowe i Komunikacyjne, obejmujące [Państwa preferencje w zakresie
      otrzymywania od nas informacji handlowych i komunikacji].
  4. Klient może skorzystać z Usług po akceptacji Polityki prywatności oraz po podaniu
    następujących danych osobowych:
    • w przypadku wysłania zapytania za pomocą Formularza kontaktowego: Dane Tożsamości;
    • w przypadku rejestracji Konta indywidualnego i subskrypcji Newslettera: Dane
      Kontaktowe;
    • w przypadku złożenia zamówienia za pomocą Formularza zamówienia: Dane Kontaktowe.
  5. Podanie danych osobowych, o których mowa w ustępie poprzedzającym niniejszego
    paragrafu jest niezbędne do realizacji poszczególnych Usług, a ich brak uniemożliwia
    realizację tychże Usług.
  6. W przypadku przekazania przez Klienta danych osobowych, zostaną one wykorzystane
    zgodnie z celem ich przekazania. Poniżej przedstawiamy wyszczególnienie celów/czynności
    przetwarzania Państwa danych osobowych według kategorii tych danych,
    przyporządkowanych do prawnych podstaw przetwarzania danych osobowych.
    Cel/czynność przetwarzania Typ danych osobowych Podstawa przetwarzania
    Stworzenie Konta indywidualnego Dane Tożsamości
    Dane Kontaktowe
    Zawarcie i wykonanie umowy
    Realizacja zamówienia Dane Tożsamości
    Dane Kontaktowe
    Dane Konta
    Zawarcie i wykonanie umowy
    Zgoda na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczna oraz zgodę na marketing bezpośredni wykonywany za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
    Umożliwienie subskrypcji Newslettera Dane Tożsamości
    Dane Kontaktowe
    Zawarcie i wykonanie umowy
    Zarządzanie płatnościami
    Egzekwowanie potencjalnych roszczeń
    Dane Tożsamości Wykonanie umowy
    Uzasadniony interes administratora (egzekwowanie przysługujących nam roszczeń)

    Zarządzanie relacjami z Klientem:

    1. Notyfikowanie o zmianach w regulaminach i politykach
    2.Prośba o ocenę lub wypełnienie ankiety

    Dane Tożsamości
    Dane Kontaktowe
    Dane Konta
    Dane Marketingowe i Komunikacyjne
    Wykonanie umowy
    Ciążący na nas obowiązek prawny
    Uzasadniony interes administratora (posiadanie aktualnych danych oraz analiza w jaki sposób klienci korzystają z naszych usług)
    Umożliwienie Państwu wzięcia udziału w konkursie bądź uzupełnienia ankiety Dane Tożsamości
    Dane Kontaktowe
    Dane Konta
    Dane Użytkowania
    Dane Marketingowe i Komunikacyjne
    Wykonanie umowy
    Uzasadniony interes administratora (weryfikacja w jaki sposób klienci korzystają z naszych usług, w celu rozwoju i poprawy jakości świadczenia usług)
    Zarządzanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa Sprzedawcy oraz jego Sklepowi internetowej (diagnostyka i utrzymanie systemu, analiza danych, testowanie, zarządzanie serwerem oraz hosting) Dane Tożsamości
    Dane Kontaktowe
    Dane Techniczne
    Uzasadniony interes administratora (prowadzenie działalności, zarządzanie procesami informatycznymi, zapewnienie bezpieczeństwa sieci, zapobieganie oszustwom)
    Ciążący na nas obowiązek prawny
    Zapewnienie odpowiedniej zawartości strony Sklepu internetowego oraz reklam, a także analiza efektywności przeprowadzonych kampanii reklamowych Dane Tożsamości
    Dane Kontaktowe
    Dane Konta
    Dane Użytkowania
    Dane Marketingowe i Komunikacyjne
    Dane Techniczne
    Uzasadniony interes Administratora (weryfikacja w jaki sposób klienci korzystają z naszych usług, w celu rozwoju i poprawy jakości świadczenia usług oraz w celu tworzenia strategii marketingowych)

    Będą Państwo otrzymywać od nas informacje marketingowe jeśli wyrazili
    Państwo zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną
    oraz zgodę na marketing bezpośredni wykonywany za pomocą
    telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

  7. Przetwarzanie przez
    Sprzedawcę danych osobowych Klientów odbywa się z zachowaniem wszelkich
    zasad dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych,
    spełniających wymagania stawiane przez prawo.
  8. Dane są zbierane w
    celu umożliwienia korzystania przez Klienta ze Sklepu internetowego.
    Wynikające z ogólnych zasad połączeń realizowanych w Internecie
    informacje zawarte w logach systemowych (np. adres IP) są wykorzystywane
    w celach technicznych, związanych z administracją serwera, na którym
    znajduje się Sklep internetowy.
  9. Sklep internetowy nie zbiera ani
    nie przetwarza danych osobowych w celu ich przekazania lub sprzedaży
    podmiotom zewnętrznym dla celów marketingowych. Sprzedawca nie rozsyła
    również wiadomości w imieniu osób trzecich.
  10. Jednym ze sposobów
    przetwarzania przez nas danych osobowych jest tzw. profilowanie. Możemy
    używać Państwa Danych Tożsamości, Kontaktowych, Technicznych,
    Użytkowania oraz Konta w celu tworzenia profil preferencji naszych
    Klientów i tym samym w oparciu o nie, dostosowywać nasze usługi i treści
    jakie od nas otrzymują. W ten sposób możemy zdecydować, które z naszych
    Usług mogą być dla Państwa odpowiednie.

§ 6. Czas przetwarzania danych

  1. Państwa
    dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż czas
    niezbędny do wypełnienia celu, dla którego zostały one zebrane (tj. czas
    niezbędny do realizacji zamówienia, prowadzenia Konta indywidualnego),
    chyba że dłuższy czas wynika z konieczności wypełnienia ciążących na nas
    obowiązków prawnych, księgowych bądź sprawozdawczych oraz przez okres
    niezbędny do dochodzenia roszczeń wynikający z przepisów kodeksu
    cywilnego.
  2. Dane osobowe przetwarzane na potrzeby rachunkowości
    oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca
    roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
  3. W
    pewnych okolicznościach możemy zanonimizować Państwa dane osobowe
    (zapewniając nieodwracalne uniemożliwienie identyfikacji osoby) w celach
    badawczych i statystycznych, w którym to przypadku możemy przechowywać
    te dane przez czas nieokreślony, bez dalszego obowiązku powiadamiania
    Państwa o tym.

§ 7. Udostępnianie Państwa danych osobowych oraz transfery międzynarodowe

  1. W
    celach wskazanych w paragrafie 5 możemy udostępniać Państwa dane
    osobowe w szczególności następującym osobom trzecim: firmom
    marketingowym, księgowym, informatycznym, zapewniającym usługi takie jak
    np. hosting, cloudcomputing, a także Urzędowi Skarbowemu i innym
    organom władzy publicznej w Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. W
    przypadku dokonania zakupu w Sklepie internetowym dane osobowe mogą być
    przekazywane firmie kurierskiej, w celu dostawy zamówionych Towarów.
  3. W
    przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system PayU, jego dane
    osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności
    spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166), przy ul. Grunwaldzkiej
    182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd
    Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399.
  4. Wymagamy
    od wszystkich osób trzecich zachowania środków bezpieczeństwa w
    stosunku do Państwa danych osobowych oraz przetwarzania ich w zgodzie z
    prawem. Nie pozwalamy naszym dostawcom, aby korzystali oni z danych
    osobowych Klientów dla swoich własnych celów oraz pozwalamy przetwarzać
    je w określonych celach oraz zgodnie z naszymi instrukcjami.
  5. Nie przekazujemy danych osobowych Klientów poza Europejski Obszar Gospodarczy („EOG”).

§ 8. Prawa związane z modyfikacją danych osobowych. Skarga do organu nadzorczego

  1. Klient
    ma prawo zgłoszenia żądania Sprzedawcy przeglądania, poprawiania,
    zmiany, ograniczenia, sprostowania lub usunięcia jego danych osobowych,
    którymi Sprzedawca administruje oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
    przetwarzania jego danych osobowych przez Sprzedającego. W tym celu
    należy wysłać wiadomość na adres e-mailowy kontakt@oldoak.pl
  2. Zawracamy
    uwagę, iż nie zawsze będziemy w stanie wypełnić Państwa żądanie
    dotyczące usunięcia Państwa danych osobowych, a mianowicie ze względu na
    poszczególne obowiązki prawne. W takich przypadkach zostanie to Państwu
    zakomunikowane po złożeniu takiego żądania. Jeśli pragną Państwo
    uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych praw przedstawionych w
    ramach niniejszego paragrafu, prosimy o kontakt zgodnie z danymi
    kontaktowymi znajdującymi się w zakładce „Kontakt”.
  3. Klient ma
    prawo, w dowolnym momencie, wycofać zgodę na przetwarzanie danych
    osobowych, przesyłając w tym celu wiadomość na adres e-mailowy
    kontakt@oldoak.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
    przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
    Oznacza to, że odwołanie zgody dotyczy przyszłości, nie zaś
    przetwarzania danych, które miało miejsce w przeszłości, w okresie
    między udzieleniem a wycofaniem zgody.
  4. Klient ma prawo
    zgłoszenia Sprzedawcy żądania przesłania jego danych osobowych, którymi
    Sprzedawca administruje, innemu administratorowi danych osobowych, o ile
    wymagania techniczne oraz organizacyjne pozwalają na przesłanie takich
    danych osobowych.
  5. W celu spełnienia poszczególnych żądań,
    Przedsiębiorca może zażądać określonych informacji od Klienta, w celu
    weryfikacji jego tożsamości i zapewnienia korzystania z poszczególnych
    praw. Stanowi to środek bezpieczeństwa w celu zapewnienia, że dane
    osobowe nie zostaną ujawnione osobom nieuprawnionym.
  6. Administrator
    bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania
    żądania – udziela Klientowi, który zgłosił jedno z żądań wymienione w
    niniejszym paragrafie, informacje o działaniach podjętych w związku z
    żądaniem, lub o ewentualnym przedłużeniu terminu z uwagi na charakter
    żądania lub liczbę żądań, lub o powodach niepodjęcia działań oraz o
    możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego i skorzystania ze
    środków ochrony prawnej przed sądem.
  7. Klient, którego danymi
    osobowymi Sprzedawca administruje, ma prawo do wniesienia skargi do
    organu nadzorczego. Skarga powinna zostać nadana drogą pocztową na adres
    Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00
    – 193 Warszawa lub za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej
    Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

§ 9. Odpowiedzialność Sprzedawcy oraz zgłoszenie reklamacyjne

  1. Sprzedawca
    działając z należytą starannością, dba o poprawność działania Sklepu
    internetowego, nie ponosi jednak odpowiedzialności za techniczne
    ograniczenia w możliwości korzystania ze Sklepu internetowego wynikłe ze
    stanu technicznego Sprzętu Klienta oraz wynikłe w związku z awarią
    transmisji danych (połączenia internetowego), z którego korzysta
    Klienta.
  2. Sprzedawca prosi o zgłaszanie wszelkich
    nieprawidłowości związanych z działaniem Sklepu internetowego na
    następujący adres e-mailowy: kontakt@oldoak.pl
  3. Sprzedawca
    rozpatruje zgłoszenia reklamacyjne, o których mowa w ustępie
    poprzedzającym niniejszego paragrafu w terminie 7 dni od dnia ich
    zgłoszenia informując Klienta o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu
    reklamacji każdorazowo podając powody podjętej decyzji.
  4. Klient jest również uprawniony do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji.

§ 10. Postanowienia końcowe, zmiana Polityki prywatności, zgłoszenia zmian

  1. Sprzedawca
    zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności, która
    to zmiana następuje z dniem zamieszczenia nowej Polityki prywatności.
  2. Postanowienia niniejszej Polityki prywatności są zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Jeżeli
    jakiekolwiek postanowienia niniejszej Polityki prywatności okażą się
    nieważne lub nieskuteczne, nie wpływa to na ważność czy skuteczność
    pozostałych postanowień niniejszej Polityki prywatności.
  4. Dane kontaktowe Sprzedawcy wskazane są w zakładce „Kontakt”.
  5. Jeśli
    którykolwiek z zapisów Polityki prywatności pozostaje dla Klienta
    niejasny, budzi wątpliwości uprzejmie prosimy o informację w tym
    zakresie na adres e-mailowy wskazany w zakładce „Kontakt”.